Сторінки

четвер, 23 січня 2014 р.

Блокнотики на пружині. Три штуки.

Привітик.
Я сьогодні розкажу-покажу три блокнотики.
Моя знайома, попросила їй зробити три блокнотики  для дівчаток, найстаршій здається років 10-12. Я трішки подумала і запропонувала їй блокнотики на пружині. Для діток, як на мене це ідеальний варіант, листочки можна вирвати при необхідності і блокнотик не розсипеться завчасно. Але щоб було дівчаткам цікавіше розбавила серединку і додала розділювачі декоровані та зі скрап паперу, які вони можуть теж прикрасити чи наклеїти фото)))
Получились три яскравих блокнотики кожен зі своїм характером. 
Дівчатка були задоволені, таким оригінальним подарунком!

Блокнотики формату а6 на пружині в кожному по 3 розділювачів та 75 розлінованих сторінок.





























Фотографій вийшло багато, але я хотіла всі деталі показати.
Дякую що заглянули в гості♥

4 коментарі: