Сторінки

суботу, 3 листопада 2012 р.

Блокнотик для Галюсі

Я дуже люблю робити подарунки близьким та друзям своїми руками і цього разу робила блокнотик своїй подружці на день народження.

 Мені дуже подобається тканина, чудовий фіолетовий колір з набивкою...я мала лиш кусочок такої і якраз вистачило на обкладинку, тому блокнотик буде тільки в одному екземплярі ))) З декором я теж довго не мудрувала: квіти, перлинки, мереживо, та вишукана незнайомка....красиві дрібнички, які так любить Галя....


З фотографіями мені допомогла Тетянка Михно, за що їй велике дякую і цьом)))






11 коментарів:

  1. Дуже люблю фіолетовий колір. Віка, блокнотик класнючий:-))))

    ВідповістиВидалити
  2. Спасибі, останнім часом це теж мій улюблений колір!

    ВідповістиВидалити
  3. Вікуся, блокнот суперовий!!!А блокнот також робила сама (листочки)?

    ВідповістиВидалити
  4. Дякую, Вікуся! Так все на 100% ручна робота.
    Мені дуже подобається робити блокнотики, ще є два майже готових)))) і добре, що є кому дарувати!

    ВідповістиВидалити
  5. Вікуся, він просто неперевершений! я вже 100 років не робила блокноти и ця твоя робота мене надихнула!!! дякую тобі за це )) Галя певно довоооольна )))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Валічка, так приємно читати такі слова, це найвища оцінка від тебе!!!
      Так їй сподобався, вже не могла дочекатись))))

      Видалити
  6. Вікторія, блокнотик неперевершений. а я свій перший ніяк не закінчу

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Галя, то мені дуже знайомо, коли нема надхнення нічого не заставить взятись до роботи.Нехай твоя мула, як найшвидше до тебе прилетить!

      Видалити
  7. Вікуся, дуже класнючий блокнотик! І як же повезло твоїм подружкам ;)
    Дуже шкода, що тільки в одному екземплярі.. я б від такого теж не відмовилась

    ВідповістиВидалити
  8. Спасибі, так шкода, що більше нема такої тканинки, але з іншої сторони - це ж добре,іншого такого не буде ні в кого.

    ВідповістиВидалити