Сторінки

понеділок, 6 січня 2014 р.

Новорічні листівочки

Привіт!
Сьогодні переддень Різдва, вся робота відкладена, будемо святкувати, а в мене є можливість трошки поділитись своїми роботами.
Почну з новорічних листівок, вітала ними вихователів у садочку донечки. Робила я їх як зазвичай в останній момент, а фото набігу зранку, коли світла практично нема, тому сорі за якість, вже які є.
Взагалі я не планувала робити новорічні листіви взагалі і робила-ліпила з чого було. Вирішила особо не заморочуватись робила їх майже однаковими. Тай не було коли, так як я над однією листівкою сиджу дужеее дооовго і вже реально розумію, що то не дуже здорово такими темпами їх робити. Не знаю чи то тільки я так довго їх рожаю чи то у всіх, розпитаю дівчат при нагоді))))











Отакі листівки в мене вийшли, мої перші Новорічні, сеіжинки в"язала сама, хотіла на ялинку прикрасити, але нажаль не встигла тому пішли в діло.

Р.S. Листівки не криві то просто так вийшло на фото чесно-чесно))))

Немає коментарів:

Дописати коментар