Сторінки

середу, 21 березня 2012 р.

Павлик.

 Я ще так швидко ніколи не робила зайчиків!
 Вчора почитала, що сьогодні в клубі ми святкуватимемо день народження Марчика, нашого маленького друга! Ну і як без подарунка?
Тіло в мене вже давно було пошите, ще з минулого року, але щось ніяк не доходили руки його закінчити, лиш спромоглась пошити сорочку і все, як заштопорило....Трошки посиділа і такий гарний зайчик вийшов, як шила, то уявляла ким виросте Марко - може лікарем, може банкіром, а може поетом...Час покаже, а ми з Евелінкою, ще раз вітаємо Марчика і бажаємо рости здоровеньким і щасливим хлопчиком!







8 коментарів:

  1. Павлик, просто відпад, такий класний і так акуратно пошитий. Вікторія , ти молодець!!!!!!

    ВідповістиВидалити
  2. Класный! А какой размер? Я все смотрела на эти очки и не купила, думала маленькие будут. А смотрю что подошли идеально, вот и спрашиваю про размер)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Вікусь, я навіть не знаю, але шила по стандартній тільдовській викрійці, то десь 37 см має.

      Видалити
  3. Деловой такой! Будущей профессор наверное ) Класнючий зай получился!

    ВідповістиВидалити
  4. ой, я Павліка пропустила )) дуже класний!!

    ВідповістиВидалити
  5. Віка, лови нагороду за Павлика http://ira-fed.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити