Сторінки

понеділок, 13 січня 2014 р.

Майстер-класс "Подаруй своє серце"

Привітик!

Дівчатка, я сьогдні до вас з МК, своїм першим дебютним! Дуже хвилююсь, бо досвіду ще такого в мене не було)))
Підготовила його для Ярмароки HandMade "Love is.., яка відбудеться 8 лютого, де ми будемо продавати не тільки свої вироби, а й сердечки зроблені нашими майстринями, а всі виручені кошти підуть на благодійність.

Ну що почнем?




Отже нам знадобиться:
-викрійка;
-2 або3 кусочки тканини (раджу брати сипучі тканини, вони гпрно розпушуються) розміром 14*18 см, чи під розміри Вашої викрійки;
-наповнювач-холофайбер чи синтепон;
-нитки, голки, ножниці;
-та різноманітний декор для сердечка


Викрійку я роздруковувала на листочку формату а5


Отже піготовлену тканину (гарно розпрасовану ), складаємо в такому порядку, як позначено на фото. Я рекомендую брати на верхній шар сердечка  тканину з малюнком, а на основу однотонну -це цікавіше дивиться.
Верхня тканина в мене досить тонка і прозора,а оскільки проклеїти її неможемо, бо це буде видно на краях, тому верхня тканинка ніби продубльована нижньою. Це додаю певного шарму роботі, оскільки краї гарно лохматяться і додають об"єму на краях.


Далі гарно все рівняємо в одну стопочку, сколюємо тканину, між собою булавками щоб ніде не втікала.

Далі обводимо викрійку.
Оскільки ми наше сердечко не будемо вивертати, і щоб не лишилось слідів, то краще обводити нашу викрійку милом, крейдою чи зникаючим маркером.


Далі прострочуємо на машинці. В кого такого девайсу немає, то шиємо в ручну швом "голка назад".


Незабуваємо залишити дирочку для набивки нашого сердечка.


Обрізаємо лишню тканину, відступивши від шва 0,7 см не менше!!!


Робимо надріз залишивши близько 0,2 см від шва


Набиваємо. Але не помиліться з отвором для набивки.


Набиваємо.


 Ось набите пухленьке сердечко.


Тепер нашу дирочку треба зашити, взагалі я це роблю теж на машинці, але цього разу шила голкою і мабуть останній раз))))))


Згадаю як акуратно зашивати дирочки вручну.


Ну а тут починаєтья найцікавіше - декоруємо сердечко! 
Для свого я використала в"язані, паперові квіточки, кружево, гудзики, атласні лєнти та розрукувала напис "Love is.." та приклеяла його гарячим пістолетом. Ви звичайно вибирєте декор який бажаєте та маєте під руками.


Коли сердечко задекорували , то протягуємо нитку чи лєнточку, щоб його можна було підвісити!


Вуаля!


Дякую всім за перегляд мого дебютного МК. Якщо щось не зрозуміло питайтесь, з радістю відповім на всі питання!




9 коментарів:

  1. аааа... які бомбезні фото!!! яке шикарне серце!!!! я просто в захваті!!!!!
    завжди пам"ятай те, що я тобі сьогодні говорила по телефону!!!!!!

    ВідповістиВидалити
  2. Дякуюююююю Валюшка, ти знаєш як я ціную твою думку!!!!!

    ВідповістиВидалити
  3. супер!! треба якось і собі таку красу зробити. Дякую за детальний МК!!!

    ВідповістиВидалити
  4. Вікторія, гарний мк! Вітаю з дебютом))

    ВідповістиВидалити
  5. щасливим власником цього чудового сердечка буде мій чоловік на День св. Валентина, дякую, Вікуся!

    ВідповістиВидалити
  6. Роксоланка, це гарна новина, нехай воно потішить твого чоловіка!

    ВідповістиВидалити