Сторінки

вівторок, 4 лютого 2014 р.

І.. знову блокнотик ♥

Привіт!
Аж не звично в такий ранній час писати пост, але вночі мене стало лиш на обробку)))
Сьогодні я з блокнотиком знову... і взагалі я щось так на них підсіла, в нас в суботу ярмарка я вже наробила 6 штук, щось трохи перебор, але зупинитись важко)))) люблю це діло ♥

Блокнотик ще з минулого року, все ніяк не відзвітуюсь з минулорічними роботами, вже думала по кілька робіт показувати, але несила обробити підряд таку копицю фото.

Ну і про блокнотик.Формат А6, тонований, дуже гарно пахне кавою і ваніллю, сторіночки проштамповані. На першій сторіночці місце для привітання, так побажала замовниця)))











4 коментарі:

  1. Блокнот з історією - такі перші враження)))Всередині просто неймовірно все!

    ВідповістиВидалити
  2. Ліда, гарно підмітила, я навіть на нього по іншому подивилась тепер)))) Дякую!

    ВідповістиВидалити
  3. Обалденный блокнот. А машинка это штамп или часть декора бумаги?

    ВідповістиВидалити