Сторінки

суботу, 26 липня 2014 р.

Чохол на читалку.

Вже досить давно не можу в ночі працювати, не знаю чи то літо так мене вимучує, бо я просто засинаю. Шкода, бо я дуже люблю посидіти в ночі, в тишині , але тепер просто засинаю((( Сьогодні я підкрипилась кавусьою, дочитала книжечку і вирішила ще щось показати.
А буду показувати чохольчик для читалки, дуже-дуже ніжний.Ось тут я чесно признаюсь, що ідею по оформлені я надибала в інеті ще раніше і так сталось, що замовниця теж захотіла таке оформлення, я вирішила спробувати. Нажаль неможу сказати чия була робота(((
Також я додала кишеньку ззаді для телефону і ще два в середині . Думаю згодяться і не будуть лишніми;)













Ось така краса в мене получилась, дуже дякую автору за ідею та натхнення!
Дякую що завітали!

6 коментарів:

  1. Який гарнезний чохольчик!! Я в захваті!!!!

    ВідповістиВидалити
  2. Спасибі, мені теж сподовся такий гарний досвід;)

    ВідповістиВидалити
  3. А мені не сподобадось. Якийсь селянський стиль з купою наліпок...

    ВідповістиВидалити
  4. Який він класний, а закохалася в нього з першого погляду!!!! все дуже гарно підібрано! а що то за замочок зі зворотньої сторони?

    ВідповістиВидалити
  5. ага,вже прочитала - для телефона! КРУТО!

    ВідповістиВидалити
  6. Дякую, Танюша, знала, що ти заціниш;)

    ВідповістиВидалити