Сторінки

вівторок, 8 жовтня 2013 р.

Не зовсім, але повтор...

Привіт!
Я все розгрібаю "не показане" в мене є окрема папка з роботами які не показала, постійно себе питаю чому так і відповіді незнаю....Взагалі за рік назбирується кілька робіт які я так і не показала....безпричинно.
Якось сумно навіть, що таке трапляється, тому я з собою борюсь, різними "копнячками" правда до єдиного дієвого метода, я ще не дійшла о_0
 Ну звичайно можна знайти собі виправдання, що типу в мене багато обов"язків, дитина, творчість і т. п, але я так не хочу, бо все це банальна лінь ))))
Отак я дійшла до пари зайчиків, які ще шила на початку літа! Взагалі ця пара мала бути повтором цієї парочки, але я собі зрадити так і не змогла, тому вийшло дуже схоже. Хтось скаже, що це теж саме, але в душі я себе тішу іншим))))))





 







Немає коментарів:

Дописати коментар