Сторінки

понеділок, 1 квітня 2013 р.

Стьопич і Галінка

Привіт!
Ну що ж закінчую свій тиждень, чесно признаюсь думала, що не вистою до кінця, але взяла волю в кулак і ось покажу сьогодні парочку зайчиків.
Зараз знову буду себе хвалити, але цією парочкою ну я дуже тішусь, бо реально круто вийшло!
Замовила мені одна ну дуже чарівна мамуся для свої донечки була лиш одна умова, щоб зайчики були у підлітковому стилі.Я дуже спочатку втішилась, бо нема обмежень, душа гуляй, але як взялась до роботи, то тут зрозуміла, що я взагалі не в курсі останній підліткових тенденцій))) і "брат" гугл не допоміг.Знайомих підлітків у мене немає, та й зараз зима і що там під куртками ховається я поняття немала...одним словом це був експромт.














3 коментарі:

  1. Віка, як завжди, краса неймовірна. Ти спати взагалі лягаєш чи то не для тебе?

    ВідповістиВидалити
  2. Дякую Галюся!
    Та лягаю, але мані вже вже стає пару тих годин)))..Хоча було б чудово лягати в 10 і вставати в 5,але поки що це я собі не можу дозволити, бо лиш вночі мене ніхто не відволікає.

    ВідповістиВидалити
  3. казкові роботи, золоті ручки, веселкова уява - лови нагороду http://scrapomama.blogspot.com/2013/04/blog-post_1.html

    ВідповістиВидалити