Сторінки

середу, 16 жовтня 2013 р.

Овечка з історією.

Мнулого року літом я пошила овечку, яку потім продала на благодійному аукціоні, а купила її моя близька подруга, яка до того вже її бачила)))

ЇЇ донечка настільки активно гралась, що овечка не витримала і поїхала до мене на "реабілітацію"
Чесно признаюсь чекала довго, я все ніяк не могла взятись за неї!

І ось прийшов час ікс і я взалась за ремонт, укріпила кунструкцію і трохи змінила викрійку, тож в результаті вийшла трішки інша іграшка, але в тому самому образі, правда я не витримала й тут, та додала кілька аксесуарів)))))
Результатом залишись задоволені всі ось така красунька получилась в мене з другого разу.









З.І. Ще одна іграшка чекаю на реанімацію....правда коли за неї візьмусь, навіть не знаю...

Немає коментарів:

Дописати коментар