Сторінки

понеділок, 14 жовтня 2013 р.

Улюблений ведмедик Евелінки

Раніше іграшки для донечки, я шила з власної ініціативи, хотілось щось для неї гарненьке, з душею і щось оригінальне))))
 Можна сказати, що звдяки їй, почалась моя маленька історія.

А тепер іграшки вона замовляє сама, стане біля мене і просить поший мені коника, поший ведмедика, я звичайно здаюсь і шию щось цікавеньке для неї. Ось так з"явився в нас такий ведмедик Tilda, якого доня обожнює, постіно з ним грається і спить в обнімочку

♥♥♥







4 коментарі:

  1. Який чудесний, казковий просто ведмедик!

    ВідповістиВидалити
  2. Спасибі, мабуть ця тканика дужу йому пасує))))))

    ВідповістиВидалити
  3. Викусь у нас есть новая рубрика http://kafescrapomama.blogspot.com/2013/10/blog-post_10.html будем оч. рады видеть ваши игрушечки!!!!!!! и вас давненько не было, заходите пож-та в гости!!!!!

    ВідповістиВидалити
  4. Спасибі за запрошення, уже біжууу дивитись!

    ВідповістиВидалити