Сторінки

четвер, 22 вересня 2016 р.

Яскравий блокнтик

Привіт!
Здається я нарешті увійшла в робочий ритм! Коли донечка ходила в садок я була вільна практично весь день, а тепер тільки до 12 дня і за цей час треба встигати  багато зробити. Але якщо правильно розподілити час і звечора написати справи на наступний день все не так і сумно, як мені раніше здавалось. А ще минулого тижня я дізналась за дуже цікаву систему ведення щоденника bullet journal і хоч я тільки її тестую, але вже бачу помітні результати і день та справи мої помітно систематизувались та є реальні результати.
Суть системи полягає в тому, щоб всі справи, які приходять в голову одразу записувати в щоденник, а коли виконуєте чи не виконуєте певне завдання помічаєте спеціальними символами -буллетами. Оці позначення ну дуже дієві, одразу помітно на скільки ефективно я використала свій час. Система дуже проста та гнучка не потрібно купувати дорожезних датованих щоденників, файлофаксів і т.п,  які за кілька місяців переїжджають жити на полицю. Блокнот і ручка-це все. Почати вести можна в любий день тижня. Одним словом рекомендую ознайомитись з цією системою ближче на просторах інтернету там все-все більш детально описано♥
Ну і як кажуть не з пустими руками я тут сьогодні появилась))) покажу блокнотик.
 Яскравий малюк, зручний формат а6, який легко носити з собою і до речі такі блокнотики теж підійдуть для ведення щоденника ;)) Красиво і зручно♥










Немає коментарів:

Дописати коментар