Сторінки

неділю, 11 вересня 2016 р.

Мамині скарби та babybook.

Привіт! Як ваші вихідні? Погода казкова, як я кажу- йшов п"ятий місяць літа))) Хоча я вже не дочекаюсь осені, такої справжньої і золотої.
Свої вихідні я просиділа практично дома здоров"я підводить, але час я не марнувала і зробила одне замовлення та УВАГА!!!! обробила багато фоточок в блог.....Єєєє
Кого я дуже вже дістала своїм ниттям за обробки фоток вибачайте, але техніка не досконала і ту "красу" яку скидаю з камери мушу доводити до більш-менш пристойного вигляду))
Трошки я залялякалась, тож пора переходити до фоточок. Сьогодні покажу набір мамині скарби+щоденник першого року чи, як коротко я їх називаю- babybook
Дуже ніжний та повітряний набір, все як я люблю


















Дякую, що забігли!

Немає коментарів:

Дописати коментар