Сторінки

середу, 14 вересня 2016 р.

Чохол на планшет

Привіт!
Сьогодні покажу щось новеньке- чохол на планшетик, про який я ну зовсім забула! Отак, зробила його ще в травні, а сьогодні коли обговорювала замовлення, згадала що вже таке робила))))
Хоча й дивуватись нема чому, я ж бложик закинула на ціле літо і дуже вагалась чи варто повертатись до такого формату призентації своїх робіт. Альтернатив ж тепер існує безліч -інстаграм, фейсбук, ВК, торгові майданчики, а можна й сайт завести. Звичайно, що все поєднати можна, але мені всеж більше бложик до душі ♥ Красива хатинка для моїх творінь.

Ось такий чщхол зробила на ДН подружці Евелінки, якщо чесно я спочатку дуже засумнівалась чи зможу його зробити, але досвід та інтернет зробив своє діло)))



Дівчачий декор ♥ Квіти закріплені так, що можуть лекго совгатись по резинці ))



Конструкцію запозичила в магазинних чохлів щоб планшетом було зручно корисутватись тримаючи його в руках.

 А ще він по різному складається))))




Старалась все зробити надійно, так щоб витримав люблячі дитячі руки та активне користування. 
Тканину обрала немарку, що не буде бруднитись, для себе з неї я вже дуже давно пошила чохол для фооапарату, а він зі мною вже багато де встиг побувати і як новенький досі )))



Немає коментарів:

Дописати коментар