Сторінки

середу, 14 січня 2015 р.

СП "La Femme". Перший етап.

Привітик!
Січень місяць не дуже акивний, багато свят і вихідних тож можна приділити час для себе.
А так як я довго відпочивати не вмію вирішила взяти участь у СП Тані Дудкіної "La Femme" 



Таня, запропонувала кілька тем на вибір для міні-альбомчика, а вже дівчата спільним голосуванням обрали жіночий шебі-шик.Чесно признаюсь я обирала іншу тему, але ця теж досить надихнула. Мені ця тема досить близька оскільки в  цьому стилі я дуже себе комфортоно почуваю, але звичайно ще є куди рости.
Обмежень по тематиці немає і я навіть кілька днів обдумувала  для кого робити альбомчик, але вирішила, що треба бавити і себе любиму тож роблю альбом для себе!
Формат обрала такий як і в Тані 15*20. Спочатку завагалась, що досить крихітний вийде, але під час роботи навіть дуже оцінила такий компактний формат!
Обов"язковими елементами в першому етапі були: мереживо, метеликі та пташки.

Ну ось моя скромна робота, результатом я дуже задоволена!




















Ось така краса в мене получилась.Вже не дочекаюс на продовження і дуже мене тішить, що за кілька днів новий етап і я зможу продовжити робити красу для себе!
Дякую що завітали!

7 коментарів:

  1. Справді краса!!!!
    Так ніжно, легко, повітряно...супер!!!
    Це буде фантастичний альбом !

    ВідповістиВидалити
  2. Очень нежно и красиво! столько воздуха на страничках!

    ВідповістиВидалити
  3. Ух нежненько то как!!! И по мне очень воздушно! :)

    ВідповістиВидалити
  4. Виктория, привет! ))) Очень красивый разворот! Тёплый, приятный! )))

    ВідповістиВидалити
  5. красиво! палитра очень приятная......фото-супер! красавица)))))))))

    ВідповістиВидалити