Сторінки

понеділок, 12 січня 2015 р.

Мої новорічні роботи.

Привітик!
Вже кілка разів сідала за фото, але все ніяк не вдавалось дописати ... ну що тут скажеш вихідні мене поглинули)))
Хоч за цей період я лінилась і майже доробила альбомчик для донечки, все ніяк не дочекаюсь останніх фото. А ще вчора вже вітдала своє перше замовлення в цьому році.
От зараз хочу показати свої новорічні творіння, а товже свята майже закінчуються, а показувати їх в березні якось буде не цікаво...
Першою новорічно роботою це були баранчики , нашила їх аж 25 штук. На фото менша частина.









Далі була ось така лялечка ангелочок на верхівку ялинки. З конструкцією прийшлось помудруватии, а загалом вийшло дисить непогано!





Ну і на завершення були ось такі сніговички для солодків подаруночків.





З цим всім добром  візьму участь в Текстильних похвастушках блога Kafe Scrapo Mama




Взагалі грудень в мене був дуже і дуже насичений і я ще маю що вам показати!

Дякую що завітали!

2 коментарі:

  1. Овечки няшные-няшные ))) Красота! Жду тебя в похвастушках ;-)

    ВідповістиВидалити
  2. Дякую, сама ними так тішилась))
    За похвастушки забула зовсім, зараз швиденько виправлюсь;))

    ВідповістиВидалити