Сторінки

понеділок, 21 вересня 2015 р.

Весільний альбомчик.

Привітики!
Я знову нічна пташка, залетіла показати трішки краси та зарядити себе творчим натхненням на тиждень. Хоча якраз натхненя цього тижня мабуть мені не бракуватиме. На днях до мене раптом дійшло, що в мене нема нормального робочого стола.Є робочі поверхні, а от дійсно мого робочого де я б могла творити в мене ніколи не було.
 Хоч стіл я ще не придбала, але перестановочку під нього вже вчора в кімнаті зробила . Остаточно відсилила Евеліночку в окрему кімнату, диван на якому вона спала переселила в новий дім, так що місця в мене тепер ну дуже багато стало і вже скоро облаштую нову частинку свого творчого куточку!

Отакі в мене новини, а зараз покажу весільний альбомчиу в досить не звичній упаковці, якщо можна так сказати.
Чесно признаюсь, коли я уточняла деталі з замовницею, то спочатку дуже здивувалась коли вона написала, що обгорка альбому має бути чорно біла. Ну погодьтесь не зовсім весільні кольори, але моя уява швиденько намалювала альбомчик в голові і я з величезним захопленням взялась за його втілення.
А що з цього вийшло, можете оцінити самі.
















До альбомчика, я ще зробила ось таку вітальну листівочку






Дякую, що завітали!

4 коментарі:

  1. Дуже гармонійний комплект! Чорно-біла обгортка дуже стильно виглядає, неймовірно ідеальне втілення замовницьких побажань.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Альонка ♥♥♥ дійсно поєднання вийшло ну дуже цікавим, тепер це мій улюблений альбомчик!

      Видалити