Сторінки

суботу, 2 листопада 2013 р.

Моя перша цукерочка

Вітаю всіх!
Давненько я планувати розіграти цукерочку, але все ніяк не доходили руки і все відкладала. Нарешті  я вирішила почастувати вас солоденьким, тай повід якраз знайшовся - сьогодні буду святкувати свій день народження.
Що дарувати буду поки не признаюсь , буде собі такий подарунок в коробочці, тож прошу всіх хто любить сюрпризи, так як люблю їх я!
 Пприєднюйтесь.






Правила прості:
1. бути / стати моїм ПЧ;
2. розмістити інформацію про цукерці з картинкою окремим постом, або на бічній панелі у своєму блозі (за бажанням);
3. цукеркові блоги в розіграші не беруть участь ( зайду до всіх в гості));
4. додатися в лінки до півночі 18 грудня;
5. розіграш 19 грудня
Участь беруть лише рукодільні блоги.

9 коментарів:

  1. "Участь беруть лише рукодільні блоги."
    Шкода((

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А чому шкода, ти що себе рукодільшецею не вважаєш? Такі шедеври твориш камерою! Давай бігом записуйся!

      Видалити
  2. Хочу-хочу, точніше прошу Миколая принести мені смачну цукерочку ;-)
    Була чемною!

    ВідповістиВидалити
  3. Обожаю конфетки ведь я сладкоежка ;)

    ВідповістиВидалити
  4. Вика, с прошедшим! очень люблю сюрпризы! пусть мне повезет...
    ну и заодно хочу поддержать твой блог, у тебя очень душевные работы

    ВідповістиВидалити
  5. интересный блог=)не могу добавиться в друзья(

    ВідповістиВидалити
  6. Машунь, я вже її розіграла тут
    http://vikitoys.blogspot.com/2013/12/blog-post_20.html

    ВідповістиВидалити