Сторінки

неділю, 9 листопада 2014 р.

Travel book

Привітик! 
Здається мій комп пережив епопею з переставлянням віндузи і я нарешті можу нормально працювати, а то була така пічалька.

Сьогодні буду показувати тревел бук, робила на подаруночок для близької мені людини. Получився дуже яскравим, емоційним з секретиками. 
Формат, як на мене дуже зручний А6, можна носити з собою навіть у невеликій сумочці. Робила його на кільцях, щоб можна було  доставляти фото з подорожі, листівки, чеки і різні пам"ятні дрібнички в зразу бук. 

Фоток буде багатооооо!






















Дякую, що заглянули!

6 коментарів:

  1. класна!! Вікуся, обожнюю твої роботи!

    ВідповістиВидалити
  2. Дякую дівчатка, мені так подобаються такі блокнотики, хочу робити ще і ще!

    ВідповістиВидалити
  3. Але вже крутий! Ти брала набір project life? Все так гарно продумано6 і штампи і спрей дуже вписуються ! Бачу скотчиками запаслася?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую! Набір брала, але тут його не використовувала ніде здається, збирала його з залишків та обрізків паперу;)

      Видалити
  4. Кармашки на обложке особенно понравились! Очень красиво.

    ВідповістиВидалити