Сторінки

неділю, 30 листопада 2014 р.

Весільний комплект "Ваніль"

Привіт!

Не часто роблю весільні запрошеня,  трошки монотонна робота як для мене, але після цього замовлення мені дійсно сподобалось пряцювати наж такими замовленнями.

Моя співпраця з нареченими почалась із запрошень і посадкових карток, але під час виконання замовлення  я зробила цілий комплект.
Найцікавіше, що цілим процесом керував наречений, всі детальки я узгоджувала з ним.
Ну і покажу що ми разом навитворяли, а це:
♥ весільні запрошення
♥ посадкові картки
♥ номерки на стіл
♥ план розсадки гостей
♥ пакетики під пелюстки троянд та книга побажань

Книга побажань то моя гордість, повністю 100% ручна робота. Оформлення сторіночок перепльот, все-все придумала і виконала сама. Дуже хотіла щоб вона стала тим місцем де можна зберегти теплі слова та приємні спогади з такого особливого дня!


















♥♥♥
Дякую, що завітали.

1 коментар:

  1. Яка краса!!!!! Шкода, що не бачила цього перед своїм весіллям - обов`язково б собі таке зробила.

    ВідповістиВидалити