Сторінки

середу, 19 листопада 2014 р.

Літня листівка.

Привітик!
Мені так подобається ділитись своїми роботами, так і хочеться зберегти цей настрій на довше, тож робіт цього місяця від мене буде незвично багатооо.
Взагалі хочу перевести свою творчість з хобі на інший рівень і по максимумі себе загрузити це я так борюсь з лінню)))

Взагалі я не планувала щось показуватисьогодні, але натрапила на цю листівочку, навіть не пригадую коли і для кого її робила сором мені І так вона мені сподобалась, що вирішила показати))) Листівки я почала робити нещодавно, а як згадаю ці муки коли я робила то аж не виріться що так довго можна прикрашати клаптик паперу, але я сиділа дооовго. Тепер процес йде набагато швидше і листівочки стають цікавішими по композиції)))












Приємно, що завітали!
♥♥♥

Немає коментарів:

Дописати коментар