Сторінки

вівторок, 11 березня 2014 р.

Рецепти.

Так чути приближення весни, отреально хочеться творити....
Я сьогодні себе просто примусила відпочити і нічого не робити, але вже до обіду нав"язала квіточок і навіть кілька маленьких кружевних салфеток, які давно хотіла, але все не було як взятись за них.
А ще я згадала, що якось умудрилась не показати один кулінарний блокнотик. Він для мене дуже особливий, оскільки до нього мені замовли коробочку. Коли я її зробила, то зрозуміла, що однозначно буду їх робити і надалі.
Дуже красивий комплект получавися і досить практичний, оскільки блокнотик буде бережно зберігатись не один рік, ну і плюс, можна в ній тримати вирізки з цікавими рецептами)))















2 коментарі:

  1. Дуже оригінальна ідея!Комплект вийшов дуже гармонійний!

    ВідповістиВидалити
  2. Дякую Ліда, я теж так вважаю, як на мене для кухні це ідельно, блокнотик роками буде служити)))

    ВідповістиВидалити