Сторінки

суботу, 8 березня 2014 р.

8 березня і листівки.

Привіт!

Дівчатка, хочу привітати всіх нас з цим чудовим днем 8 березня. Нехай кожен наш день буде сповнений радістю, усмішками і тільки позитивними емоціями))))

Оскільки сон мій десь від мене втік, то ще покажу листівочки, які я готувала до цього свята. Всьог зробила 5 штук, але одну не сфотографувала, щось полінилась,  робила її чуть пізніше від цих.


Листівочки практично ідентичні, але я старалась надати їм неповторності. Для декору використала папір з однієї колекці, якої саме не скажу, назви не пам"ятаю ну і стандарний набір прикрашалок.







А ще в мене сьогодні був дуже гарний день! Я доробила зайку і вітдала. Підстриглась і чудово провела вечір з дівчатами за грою в мафію...Ну а тепер приємно стомлена лягаю спатки))

Немає коментарів:

Дописати коментар