Сторінки

понеділок, 10 березня 2014 р.

Блокнотик-крихітка)))

Я мабуть ненормальна, я вже тиждень  лягаю не раніше 3 ночі...трохи нездорово... Ну ладно ще коли є робота яку треба доробити, але сьогодні я реально планувла відпочити і що... сижу думаю може то нав"язати квіточок..Ненормальна і все!
Вирішила ще щось закинути сюди, як несплю, то хоч щось корисне зроблю))))
А покажу я блокнотик-крихітку.
 Хоч він дуже маленький всього 8*5,5 см, але повноцінний блокнотик получився. Копський перепльот, вязаний каптал, сторіночки зістарені та гарно пахнуть кавою....
 Робила його просто так, а продала на ярмарці одним із перших, що мене втішило)))






Планую зробити і для себе таку крихітку. Давно хочу про такий блокнтик, щоб записувати свої мрії і бажання, а то з моєю головою дирявою я часто за них забуваю, ну а як  відомо, що записні бажання обов"язково збуваються;)))

Гарно дня і дякую, що завітали!

Немає коментарів:

Дописати коментар