Сторінки

понеділок, 17 лютого 2014 р.

Блокнот першого року життя та листівка

Привіт!
Здається я починаюсь справуватись, ще й кілька днів не прошло, а я вже показую нові роботи. до того ж самі свіжі!!!
Сьогодні покажу блокнотик і листівку.
Замовили мені цей комплектин на подвійне день народження для сестрички і братика.
Хлопчику виповнився рік і його мамуся захотіла щоденник першого року житя, щоб записати в нього всі найцінніші моменти життя синочка, які збирала цілий рік. До неї ми зробили ще таку коробочку-шкатулку (кому як виглядає) щоб все гарно зберігалось не один рік!
Додам, що мені як мамі дівчинки трошки важко виконувати замовлення для хлопчиків, але цей набір просто склався  ніби пазл і результатом я мега задоволена!













В блокноті загалом 50 сторінок, більша частина під записи. є кілька пустих та скрап листочки для фото чи інших важливих дрібниць. Також в кінці конвртик, в якому мама буде зберігати фото узд та тест.

Сестричку, якій того дня виповнилось 15 років , привітали ось такою дуже ніжною листівкою.






Ой я все забуваю похвалитись, а треба. Вже кілька тижнів я щаслива власниці плоттера  Graphtec Silhouette Portrait  і помаленько його освоюю. За допомогою нього я і вирізала такі чудові завитки для листівки)))

3 коментарі:

  1. Вика, чудесный комплектик для мальчика! Стильный и очень аккуратный! Открыточка нежная, изящная:))) Поздравляю с приобретением плоттера - это супер-помощник;-)))))

    ВідповістиВидалити
  2. Красотища! Очень аккуратно и гармонично!

    ВідповістиВидалити