Сторінки

понеділок, 27 травня 2013 р.

Першй розворот скрап-альбому для донечки!

Привіт!

На нашому форумі, проходить грандіозний проект і всі бажаючі мають можливість зробити скрап альбом.
Навіть соромно признатись, я була в найпершою хто зголосився, бо вже давненько мріяла про альбом для доні, і все ненаважувалась почати, а тут така прекрасна можливість!!!
Але, але почати ве ніяк не могла, то з фото сумніваюсь, то часу нема, то просто натхнення пропало.Але мої дівчатка мене все надихали і постійно підштовхували, за що їм дуже вдячна!
І ось після нашої останньої зустріч на якій вже проходити перепльот!!!! до мене таки повернулась муза. В той же вечір всі сторіночки-заготовки були зроблені, а за вчора я зробила свій перший розворот!!!














Фрази взяла в Марини 

2 коментарі:

  1. гарно! не люблю коли багато деталей-а в тебе все стриманно і не перегруз з картинками. мені подобається)))
    а ще слова гарні на розворотах
    Вікусь, напис "маленька принцеса Евеліна" ти друкувала чи штампувала?

    ВідповістиВидалити
  2. Спасибі, Вікуся!!!
    це мій дебют тож трохи вагалась чи всього вдосталь.
    Напис друкувала на принтері, під фото є ссилка на блог Марини в неї багато цікавих цитат, та висловів.
    Вибрала мені потрбіний і у фотошопі дописала вже ім"я донечки.

    ВідповістиВидалити