Сторінки

понеділок, 3 червня 2013 р.

Другий розворот і ще тепленький)))

Вчора в нас знову була чергова зустріч по альбому, і які гарні сторіночки дівчата зробили, така краса, налюбувалась красою і побігла собі робити ))))
З пилу і жару- можна так сказати, я щойно доробила другий розворотик в альбом.
Трішки з ним намучилась, бо прихворіла почуваю себе кепсько і голівонька моя не дуже соображає, але до мене завітала муза і не давала мені впасти ліжко та розкиснути остаточно.





 Між фото в мене залишилось пусте місце і довго шукала, чим би його закрити, вирішила, знов скористатись цитатою, пошукала і знову мені припала до душі цитати Марини, але цього разу я її переклала на українську, ну і шрифт змінився, бо такогож самого не підібрала, але результат, як на мене не гріший ;)


Поблище:





Ну і маленький бонус від мене ділюсь цитатою, всетаки ураїнський WA тяжко знайти ну а можливість самому зробити не у всіх є.

2 коментарі:

  1. Яку красоту творять ваші руки!!!! донечка просто лялечка-принцеска!!!! і така уже модель!!!! підросла багато з зимових фоток!!!! і така красива!!! а сторіночки стильно+вишукано+елегантно+чисто+класно зроблені!!!!

    ВідповістиВидалити
  2. Спасибі, але ці фото ще з минулої весни.Обожнюю цю фотосесію і не могла не використати їх в альбомі!
    P.S. До мене тільки на Ти ;)

    ВідповістиВидалити