Сторінки

понеділок, 20 травня 2013 р.

Зайчики для сестричок і трішки про все!

Привіт!

Так-так, довго я нічого не показувала, признаюсь чесно це все моя лінь, весна прийшла так "неочікунно", що я повністю закинула блогожиття, часу катастрофічно бракувало, тай шкода було витрачати час, коли за вікном така сонячна погода!

Звичайно я працювала, відбулись дві благодійні виставки, в який я брала участь і хочу сказати, що це дуже цікаво і затягує неймовірно!!! Обов"язково напишу і покажу фото!

А ще я вирішила змінити (знову) дизайн блогу і придумала назву для блогу, довго думала, що обрати, але я маю дуже гарних радників, які мені підкинули ідейку з іменем (чмок-чмок), а то фамілія в мене така довга, що використовувати її не зовсім зручно. Помітила за собою, що дуже мені  подобається міняти дизайни, якщо комусь потрібна допомога то звертайтесь, допоможу із величезним задоволенням)))))))

Ну що починаю, по трішки звітуватись, оскільки не показаного є вдосталь і я взяла себе нарешті в руки ))))
Розпочну з зайчиків, які поїхали від мене за океан в Америку до двох дівчаток-сестричок, в планах є для них кавалєри, але трішки пізніше і обов"язково їх покажу!














1 коментар:

  1. Привіт, Вікторія! Пишу з подякою за таких гарних зяйчиків!!! Моя старша донечка Іренка просто обожнює їх!!!Дала навіть ім"я Вікі і Тіна. Сестричці навіть не дає гратися.... Отож ми з нетерпінням чекаємо кавалерів!

    Дуже дякую, Галя!

    ВідповістиВидалити