Сторінки

вівторок, 29 січня 2013 р.

Листівка

Відійду від теми зайців і блокнотиків і покажу листівку, яку зробила для своєї хресної мами на ювілей.
Признаюсь чесно з скрапом я на ВИ, але інколи, хоч і рідко мене пробиває.
Листівка така весняна вийшла, я її мабуть робила для дівчинки яка живе у кожній із нас...
А ще я надихалась роботами Валі horo6aya, дуже подобається мені її стиль в скрапі, все таке яскраве!







Я щось розгубилась коли робила фото, тому з ракурсом і композицією не дуже, не знала як треба правильно фоткати))))

2 коментарі:

  1. Вікуся, по-перше, я не вважаю, що ти зі скрапом на ВИ.. мені здається, що ви вже досить тісно товаришуєте )) а по-друге, мені ДУЖЕ приємно, що тобі до вподоби мої робити.. дякую тобі за такі слова!!

    ВідповістиВидалити
  2. Дякую Валічка, ну то значить в мене є успіхи в скрапі)))

    ВідповістиВидалити