Сторінки

понеділок, 21 січня 2013 р.

Два блокнотики

Привіт !
Найперше хочу привітати всіх з початком Нового Року і побажати багато натхнення та творчих успіхів!
В мене рік почався досить продуктивно ттт ))))) вже багато чого маю показати і багато чого в планах, а ще є досить робіт, які я так і не встигла показати за минулий рік. Ну постараюсь виправитись і прозвітуватись!
Ну сьогодні покажу два блокноти. Вони в мене досить швидко і легко народились. Взагалі я так люблю блокноти і в мене їх багацько, я отримую багато задоволення їх робити, а потім ними милуюсь, беру в руки і розглядаю довгоооо.....я мабуть, якась маньячка)))))))
Ну ось такі два красені ( отак не скромно).
Формат А5








   


7 коментарів:

  1. усі ми такі - маньячки... ;)
    А блокнотики і справді дуже милі!

    ВідповістиВидалити
  2. які надзвичайні блокнотики!!!!!!!! Ти молодчинка!!!!!!

    ВідповістиВидалити
  3. Вікуся, блокноти суперові!! я також маньячка )) хочу тебе запитати де і як ти фоткаєш?! маєш лайтбокс чи просто на білому фоні? бо в мене з фотографуванням зараз повна біда..

    ВідповістиВидалити
  4. Спасибі дівчатка!
    Валюша!
    Я фоткаю на балконі, коли там найсвітліше, кладу стільчик, на нього крісло, так щоб було рівно з підвіконником, щоб не було лишніх тіней, вісуваю, вазони і тюль. На крісло білий ватман, але він в мене великий, не знаю точно формат, обов"язково збоку отражатєль,щоб відбивав тіні, бо ж світло падає з одного боку. І все приступаю до роботи. Якось постараюсь зробити фото, конструкції, щоб наглядніше було.
    Я вже стільки перебробувала, бо для мене то була основна проблема з якісними фото, хоча я всерівно не дуже задоволена, але на з зимовим освітленням може бути))))))
    Якщо ще будуть питання то задавай!

    ВідповістиВидалити
  5. Вікусь, а отражатєль це такой білий папір чи щось інше?

    ВідповістиВидалити
  6. фольга, може бути така яка за батареї приклеюється, або під підлогу, в неї багато застосувань))))

    ВідповістиВидалити