Сторінки

понеділок, 6 лютого 2012 р.

І знову про прививки...

Чому кожного разу, як я знов починаю думати про вакцинацію, мені на очі попадає різного роду інформаія, яка застерігає мене?
Ну це вже реально не смішно.....
Я для своєї донечки бажаю тільки найкращого і на даний момент вирішила не робити, але час від часу це питання стає переді мною і я починаю знов думати про прививки!
Ой, як тяжко зробити вибір...
Не хочу доні робити "ведмежу послугу" але цей страх сильніший за мене! У вівторок йду на заняття про вакцинацію, хоча наперед думаю, що думку не поміняю((((
Так багато "проти" і так мало "за"....Ех...

1 коментар:

  1. ми робимо вакцинацію, але через знайомих і в приватній клініці.. говорила з лікарями, то кажуть що всі випадки погані були на сході і вони впевнені, що там немає умов для правильного зберігання вакцин..

    ВідповістиВидалити