Сторінки

суботу, 11 лютого 2012 р.

Василинка!

Уже трошки більше року у нас мешкає черепашка Василинка Ми її не планували і це бла спонтанна покупка)))))))) Просто побачила і купилась на її маленькі розміри і красу!
Про те як її утримувати і доглядати абсолютно нічого не знала ну і нам нічого не розказали....
Тому кому цікаво трошки розкажу!
Це червоновуха прісноводна черепашка
Може прожити 30 років

Мешкає у акваріумі, точніше у дуже великому акваріумі!Той що зараз в нас ще малєнький, треба буде більшого, але ще вона поміщається
Харчується в основному свіжою рибою, сухий корм то не їда....
Любить грітись під лампою, а я обожнюю дивитись як вона ніжиься під нею, дуже красиво вона потягується!
Обов"Язкова наявність фільтра , бажано потужного, той в нас заслабкий, але ще руки не дійшли купити)))
Обігрівач в холодну пору, бо може простудитись
А лікувати нема кому у нашому місті!
Обов"язкова чистота води і акваріума, бо вона так трошки пахне)))))))
Ну і наявніть УФ лампи, до якою я теж ще не доробилась.....Ех дорога ....
Можна давати фпукти овочі, але я щось не даю, сама не знаю чому....
 Здається все, основне написала....
А ось фоточки моєї красуні.....

2 коментарі:

  1. оце-то так ))) дуже гарна ваша Василинка ))) і головний плюс - тиха ))) бо я своїх собак вже не знаю як відучити гавкати :D

    ВідповістиВидалити
  2. Валюша, ти знаєш не така вже й вона тиха, особливо коли голодна, дуже шумно хлюпається -ВИМАГАЄ ЇЖУ!!!
    А в один період то дуже мене дратувала, бо жила у нас в кімнаті...добре що ми її пересилили в коидор!

    ВідповістиВидалити