Сторінки

понеділок, 13 лютого 2012 р.

Посмішка...

Я завжди посміхаюсь коли бачу як мої любимі сплять! Можу навіть стояти і дивитись як вони собі мирно посопують в унісон, люблю фоткати їх! Так дивно але, як Евелінка з татком спить то вони постійно приймають однакові пози...То руку піднімуть, то на живіт обернуться....так цікаво....
А  ще може розкинутись на все ліжко і притиснути татка до стіни і він навіть тоді не рухається!!!
А сьогодні , я просто замилувалась.Олег повертався у сні і раптом відкрив очі і почав дивитись де донечка і навіть поправляв щось її.....а потім ляг і засопів))))))))))))
Це так зворушливо, що словами не передати!

2 коментарі:

  1. Я теж люблю коли мої сплять. Такі прикольні обоє, але в нас завжди Данька розлягається на все ліжко, або вилазить на подушки і лягає поперек, тоді бідний тато спить внизу дивана, згорнувшись в букву "Зю".)))
    вікусь, а Евелінка з вами спить?

    ВідповістиВидалити
  2. Я дуже пізно лягаю спатки, то вона спить разом з чоловіком, а потім я її перекладаю в ліжечко, буває що сама залазить в нього і засинає.

    ВідповістиВидалити