Сторінки

неділю, 20 березня 2016 р.

Блокнотик та мамині скарби міні.

На початку ього місяця мені випала нагода побувати на ярмарці handmade у Львові. Це було досить спонтанне рішення, оскільки я можу сказати, що досить важка на такі авантюри, але взагальному в мене залишились тільки позитивні враження. 
Дівчата, з якими мені пощасливилось познайомитись дуже мені сподобались, було цікаво поспілкуватись з ними порозпитувати за їхній рукодільний досвід. В буденному життя мені дуже не вистачає таких людей поряд)))
До ярмарки я готувалась останній тиждень  і був момент, що думала все кинути і нікуди не їхати, бо часу дуже не вистачало, оскільки крім підготовки я мала замовлення від клієтів. Але зібралась з силами і доробила все що встигалось. 
Насправді ярмарка не була успішною, продалось дуже мало моїх робіт, але так як мої постійні клієнти люблять позвонити в останній день, то наявність готових робіт є великим плюсом.
І цей блокнотик та мамині скарби уже стали подарунчком для дівчинки на ДН)))














Немає коментарів:

Дописати коментар