Сторінки

неділю, 20 березня 2016 р.

Альбом-органайзер

Ще хочу показати сьогодні, альбом-органайзер. Це замовлення ми з замовницею обговрювали ну дуже довго,основною умовою це було наявність роз'ємних кілець, щоб була можливість додавти необхідні записи самостійно.
Альбомів такого плану я не робила і спочатку ми домовились що я перерблю звичайну канцелярську папку. Насправді мені не дуже подобається, щось переробляти, бо в кінцевому результаті я не можу бути впевнена, а в роботі з нуля я контролюю весь процес від початку до завершення. І одного дня зовсім випадково зщнайшла чудовий МК по якому і зробила цю папочку.






Органайзер додала  7 розділювачів за бажанням замовниці, 
та на форзацах дві кишеньки для дрібних записок чи вирізків.



 Сторіночки для органайзера розробила нові, щоб гармоніювали з оформленням.




Також додала сторіночки на кожен тиждень року, де зручно вписувати справи на тиждень



А ось тут чудово видно як виглядає кріплення кілець. Ідея справді чудова , кільца гарно фіксуються і "негуляють" в різні сторони.



Немає коментарів:

Дописати коментар