Сторінки

вівторок, 22 грудня 2015 р.

Набір Мамині скарби & baby book ♥

Привітик!  
Нарешті я маю можливість показати свої роботи, хоч і мало часу але я дуже постараюсь до НР по максимумі відзвітуватись. Правда маю таке відчуття, що буду працювати до кінця січня, ну ніяк не можу відмовити своїм замовникамі )))

Мені аж не віриться, що я нарешті можу показати цей набір, робила його ще в липні, але в цей період в мене почались дуже серйозні проблеми з технікою і він та ще один альбомчик просто загубився. 

Комплектик вийшов дуже красивий, один із мої улюблених. 
Зазвичай для дівчаток замовляють рожеві та фіолетові роботи і коли ми узгодили жовтий, як виявилось навіть не мала жодної тканини такого кольору, тож прийшлось терміново поповнювати запаси))














Дякую, що завітали.

Немає коментарів:

Дописати коментар