Сторінки

неділю, 20 грудня 2015 р.

Baby book

Переглядала фото та знайшла не показаний блокнотик.










Ну от вмію так сховати, закинути в якусь таку папку, що потім фіг знайдеш... талант в мене до цього... потім сижу думаю де б воно могло бути і не знаходжу((( Ну Ви зрозуміли, що в фотках в мене бардак.
Ну а що зробиш, коли раніше одної роботи могла зробити шт 50-100 знімків і все берегла роками, бо раптом пригодиться))) А ще я любила фоткати в раві, бо ж потім тре обробляти пару днів і в двох редакторах)))) Ой, як згадаю то аж смішно. Тепер звичайно мені вистачає й 10-20 кадрів, ще б якось привчити себе то одразу виставляти в блог, тоді б було б ідеально))

А цей блокноти мало того що забула показати, але я зовсім не пам"ятаю для кого його робила
Навіть якось дивно, бо пам"ятаю практично всіх замовників по роботах. Блокнотик вийшов гарненьким і дуже ніжним ♥ 
А ще останнім часом я дуже полюбила робити такі блокноти саме на кільцях, оскільки завжди є можливість додати фото чи будь-які інші пам"ятні дрібничкі♥













Дякую, що завітали♥

Немає коментарів:

Дописати коментар