Сторінки

понеділок, 26 жовтня 2015 р.

Весільний альбомчик.


Вітаю, як і обіцяла, цього тижня мене буде багато. Сьогодні покажу альбомчик з листівокою - подарунковий набір на весілля.

Альбомчик мого улюбленого формату 20*20. В ньому ж 10 розворотів, такий собі пухлячок
Сторіночки виконані з дизайнерського картону,а на кожній сторіночці є невеличкий декор.








Уже звичне для мене декорування першої сторіночки іменами наречених та привітанням!


Карманчик для додаткових фото




Листівочка в повний ріст)))


Досить часто в мене питають чи роблю я коробочки до альбомів, тож цього разу вирішила показати. Кожен альбомчик вітдаю в коробочці для зберігання, вона виконана з досить цупкого картону, без додаткового декорування. Так він збережеться багато-багато років у всій красі♥ 

 

1 коментар: