Сторінки

неділю, 25 жовтня 2015 р.

Кулінарний набір для кумасі!

Всім привіт! Як же давно мене тут не було, я вже встигла  дуже заскучитись за своїм бложиком.
Цей місяць для мене склався дуже насиченим, багато замовлень та інших справ теж не бракує.
Нарешті до мене вернувся мій комп"ютер!!! Така радість нарешті я можу нормально працювати, правда сталась маленька халепка, кілька непоказаних робіт було втрачено і відновити не вдалось, а це для мене маленька трагедія, бо фото в блозі я мушу показати, щоб там не було і скільки часу не пройшло .Мій маленикий, але дуже корисний пунктик)))
За цей тиждень постараюсь показати все що вже обробила, так буду тут частнько.

Сьогодні покажу кулінарний набірчик, робила його на подаруночок для свєї Галюсі. Вона не великий цінитель хендмейду, але блокнотики любить і попросила зробити їй кулінарну книжку. Ну я вже тут постарась на всі 100%



Набір вийшов досить яскравим, сподіваюсь він швиденко наповниться новими рецептами♥




Всі дизайни для моїх блокнотиків я роблю сама і для куклінарного в мене вже давно був готовий, але в цей я внесла змни: трішки підкоригувала місце для інгрідієнтів, та замінила шрифт на мій улюблений, а ще він дуже схожий на почерк власниці. Тут дуже проявився мій перфекціонізм)))Все має бути найкраще!



 Деталі...





Блокнотик дуже товстенький, такщо збереже всі улюблені рецепти,плюс те він на кільцях ж можливість додавати вирізки з журналів. Взагалі саме блокноти на кільцях найкраще підходять для кулінарних записників, бо вюбий момент можна щось додати чи забрати з нього.


 Ну і сама коробочка. Їх я зазвичай не декорую, оскільки служить вона  виключно по свому прямому призначення-для зберігання блокнотика;) хоча при бажанні можна її оформити.


♥♥♥
Дякую, що завітали!

Немає коментарів:

Дописати коментар