Сторінки

середу, 2 вересня 2015 р.

Два блокнотики.

 Привіт!
Я сьогодні з блокнотиками. Нарешті якось вдалось мені їх показати, бо моя вся техніка мабуть на мене оразилась і просто в один момент вийшла з ладу. Свій робочий комп"ютер я небачила тижні три, а разом з ним всі непоказані фото, які всетаки я надіюсь ще показати. За тиждень моєї відпустки засох принтер, хоч чоловік і намагається його реанімувати, але я вже починаю мріяти про новий)))) Працюю зараз на ноуті, але він теж ледве-ледве пряцює, вчора я фото так і не змогла загрузити в блоггер, плюнула і пішла спати...
Отака в мене пічалька, трошки пожаліюсь і може все стане як раніше, принаймі я дуже-дуже цього хочу!

Ну і блокнотики, два формату а5. Перший з тонованими сторіночками з легким ароматом кави.
Інший з сторіночками в клітинку та чудовим квітковим дизайном.

















 Дякую, що завітали!

Немає коментарів:

Дописати коментар