Сторінки

середу, 22 липня 2015 р.

Перший етап СП альбому "KraftLove"

Ура-ура, я таки встигла доробити перший розворот для першого етапу СП альбома "KraftLove" 
Тяжко було мені приступитись до роботи, бо тематика СП для мене досить важко дається. Максимум паперу - мінімум квітів, а рука так і тяглась до квіточок, тому сторіночки вирішила ліфтити.
Обов"язковими елементами цього етапу були:

- Багатошарове велике серце з використанням крафт-паперу (можете вклеїти туди фото або використовувати для журанлінга)
- Розрізаний чпіборд, частина якого приклеєна на рухомий елемент (щоб складався і розкладався як пазл)

І ось що у мене вийшло:




Перша сторіночка в мене досить скромненька, але думаю з фото буде зовсім по іншому дивитись.
Ще мені сподобалось ідея з чіпбортом, ніде такого не бачила чи просто не звертала увагу...


 Детальки♥



Друга сторіночка мені подобається набагато більше і навіть почала її першої робити )))



 А це серединка.Сердечко може не дуже багатошарове, але кілька шарів паперу там є)))


Конвертик для секретиків.



В серединку можна вклеїти фото, чи використати як листівку. Другий варіан мені більше подобається;)




  Ось такий мій перший розворит для СП "KraftLove" 
Дякую що завітали♥

6 коментарів:

  1. Вика, мне так нравится ваш разворот! А я ни как не смогла вписать кружево с розами, у вас просто замечательно смотрится!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, хоча він в мене дуже простенький вийшов, навпроти тої краси, що дівчата натворили.З наступними буду старатись більше!

      Видалити
  2. Вика, очень своеобразно получилось) И узнаваемо и по-своему) Более нежно, аккуратно, ещё и потайной кармашек есть! Мммм) Классно!
    Всё нравится!)
    Ждём продолжения)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибі за чудові слова, буду старатись ще краще!

      Видалити