Сторінки

вівторок, 21 липня 2015 р.

мій липень....

Доброї ночі, всім нічним пташкам♥
Щойно доробила замовлення, та нарешті зібралась з силами і  вирішила трошки щось показати.
Липень в мене просто капець, який загружений, я навіть невстигаю насолодитись літом, повуха в клеї та папірцях з тканинками. Вчора не витримала і зробила порядок на поличках ,бо вже нічого не мож було знайти))) Але тим не менш почуваю себе досить щасливою, бо все що я роблю ну мені дуже подобається і скрап це моя безкінечна любофффф!

Хвилинка ниття пройшла, зараз щось покажу....

А покажу я папочки для документів. Робила для донечки і одну на подарунок.






В серединці 3 файли та папочка для менших документів, під нею теж є місце щоб щось засунути. Зробила максимально практичною, все як я люблю;)


  Тут я ще додала кишеньку собі полінувалась


Дякую, що завітали!

Немає коментарів:

Дописати коментар