Сторінки

середу, 27 травня 2015 р.

Блокнотик♥

Привіт!
Зайшла в свої фотоархівах блокнотик, який дається, ще точно не показувала і який я робила просто так.
Дуже рідко мені вдається, сісти  і зробити те що хочеться, чи просто так сісти посидіти для душі.Звичайно всі свої роботи я роблю з великою любов"ю і віддачею, але вже давно працюю тільки під замовлення і поки всі мої старання хоч трошки зробити запасів та виставляти на продаж поки не стають реальністю, але я вперто хочу і створюю для себе умови.
Я дуже люблю практичні речі, стараюсь і всі свої роботи робити такими, щоб не стояли на поличці та припадали порохом, щоб блокнотик можна було носити з собою і не переживати що щось вітпаде.
Цей блокнотик теж робила досить практичним. Найперше я його не підписувала, такщо з нього сміло можна робити кулінарний записник, щоденник, чи записник.В ньому є чотири розділювачі, теж не підписані, сторіночки переважно тоновані. А найголовніше, що блокнотик на кільцях, які знімаються і можна в блокнотик додавати, міняти все і як душа забажає♥













Немає коментарів:

Дописати коментар