Сторінки

неділю, 24 травня 2015 р.

Конвертик для грошиків

Привітик!
Я сьогодні в свій звичий час, перед сном забігла трошки показати свого добра.Тепер чергла дійшла до конвертів, їх в мене назбиралось достатньо, правда все в одну купку не люблю мішати, тож зараз буде тільки один.
Ну почну з того, що спочатку я планувала зробити листівку, давно хотілось випробувати свої пасти та спреї. Накупила того добра багацько, але щось не випадало нагоди використати. Ну звичайно б здалось спочатку кілька майстер-класів переглянути, а не братись отак зразу до процесу)))) але куди там, я зразу приступила до роботи і нічого щоб мене задовільняло в кінцевому результаті так і не вийшло...Ну я не розгубилась вирізала тежик і швиденько зробила конвертик, вишло досить пристойно і цікаво)))







Немає коментарів:

Дописати коментар