Сторінки

понеділок, 13 квітня 2015 р.

Обгортка на паспорт і два блокнотики.

Христос Воскрес! Як святкується?
Особисто я дуже чекала на ці свята, оскільки дуже і дуже вже хотіла відпочити. Квітень розпочався для мене не дуже вдало, я захворіла, потім Евелінка, замовлення, які відкласти просто не можна було, в якийсь момент в мене просто опускались руки.....Але мені стало аж одного дня, я відлежалась і вже сьогодні не знаю де себе подіти. Ручки так і чешуться, а як подумаю скільки в мене є недоробків....
Ну щоб не марнувати час трішки відзвітуюсь.
Покажу ще мої березневі роботи! Два блокнотики та обгорточку на паспорт. Ідея з оформленням не моя, я тільки виконала побажання замовниці, але мені дуже сподобався результат, оскільки я б мабуть ніколи не здогадалась поєднати твід з такими яскравими тканинками.






 Серединка блокнотиків. Клітинка з акварельними квітами.












 






Немає коментарів:

Дописати коментар