Сторінки

суботу, 28 лютого 2015 р.

Зайка - зефірка ♥

Привітик! Давно мене не було в блозі. Трошки я задепресувала... на превеликий жаль ситуація в країні бажає бути кращою, і ця безпомічніть просто добиває...Звичайно я щось робила, але без особливого ентузіазму і через "неможу".
Зараз можу сказати що відпустило, хоч не зовсім але я для себе зробила певні висновки і стало легше. Тож потрошки буду вертатись в творче життя і навіть з цими жахливими цінанами на все.
 Зараз хочу показати зайку, хочу сказати що іграшок трошки цього року я буду шити, є замовлення і мабуть буду пробувати шити іграшки на продаж, в голові є багато ідей, але коли працюєш під замовлення не зажди вдається їх втілювати в реальність.
Цю зайку я шила з іншої тканюшки ( в нас в місті давно льон в дефіциті) результат мене порадував, тож можливо ще буду шити таких!











Дякую, що завітали!

Немає коментарів:

Дописати коментар