Сторінки

вівторок, 3 лютого 2015 р.

Скраповедение "Американский стиль". Урок #1.

Привіт! Я так "розсмакувала" Сп що вирішила прийняти учась у ще одному від блогу ТМ Мемуарис Скраповеление. "Американский стиль" . Хоч перший етап вже завершвся, але я буду наздоганяти, дуже вже мені хочеться поближче познайомитись з цим стилем. Вважаю його універсальним і вже хочеться спробувати щось новеньке.
Завдання було просте і дуже складне в одночас. Мінімум матер"ялу: гудзики, шнур чи стрічка і папіс, слої паперу... Для мене трошки важко працювати в таких жорстких рамках, але ж ми вчимось і це дійсно реально і можливо. Хоч мої і далі народжуються дуже в довгих "творчих муках" а над цією листівкою я просиділа ну дуже довго і аж пізно ввечері її доробила, але результат так мені подобається, ну просто ах ах!









Я буду вячна і  рада будь-яким коментарям, підказкам та критиці, бо все ж вважвю, що ще не зовсім прониклась цим стилем і так хочеться його зрозуміти не тільки головою!

Дякую, що завітали!

Немає коментарів:

Дописати коментар