Сторінки

суботу, 27 грудня 2014 р.

Текстильна рамочка під книгу "Моє перше видання"

Не віриться, що за кілька днів новий рік, а в мене ще навіть дуже творчий настрій, так і хочеться працювати. Планувала що до нового року я покажу все що натворила, але мабуть я себе переоцінила))))
 Ну сьогодні поділюсь однією цікавою роботою. 
Взагалі цей рік в мене мабуть пройшов під назвою "Незвичні замовлення". Бувало в мене різне, не все я тут показую, але замовлення в мене були досить цікаві. Інколи результат зовсім не тішив. А одне таке замовлення на певний час відвернуло мене від шиття, тому текстилю та іграшок в мене цього року малувато, я більше часу хотіла скрапити. 
Цього разу мені зробити рамочку під книжку, щоб її можна було і на стіну повісити та щоб могла стояла на столі.
Рамочка під книжечку формату а5 та має глубину 2 см.










З цією роботою хочу взяти участь у завданнях:




♥♥♥
Дякую, що завітали.

6 коментарів:

  1. Очень красивая и нежная работа! Спасибо за участие в задании от Скрапоголиков)))

    ВідповістиВидалити
  2. Очень красивая работа! Аккуратная и нежная! Спасибо от Скрапоголиков!

    ВідповістиВидалити
  3. Стильно и красиво! Спасибо за участие в задании от Скрапоголиков!

    ВідповістиВидалити
  4. І вам спасибі за цікаве завдання!

    ВідповістиВидалити
  5. дуже ніжна робота! :)
    дякую від КСМ.

    ВідповістиВидалити
  6. Стильно и элегантно! Спасибо от творческого клуба "Простые радости"

    ВідповістиВидалити