Сторінки

середу, 24 грудня 2014 р.

Яскрава парочка зайчиків.

Привіт!
Ці зайчики останні, які я шила цього року та однозначно найскравіші з усіх. Досить незвичні для мене кольори, але працювати над ними мені ну дуже сподобалось.
 Замовниця попросила зв"язати маленького песика, от з ним довелось погратись, оскільки не дуже вправно гачкую, а ще гірше розбираюсь в схемах та знаках для будь-якого в"язання. Песик вийшов досить крихітний  тож вирішила пошити ще й для нього сумку -переноску.
Отака яскрава парочка в мене получилась, запрошую до перегляду!


















З цією парочкою зайчиків візьму участь в Текстильних похвастушках блога Kafe Scrapo Mama




3 коментарі:

  1. Парень меня сразил! Такой модник ))) По нынешней моде, ему только бороды не хватает ))) Вика, спасибо за участие в похвастушках.

    ВідповістиВидалити
  2. Доброго дня! А як можна купити цих Ваших красунчиків?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Привіт! Виготовляю зайчиків тільки під замовлння, напишіть мені на пошту vikitoyss@gmail.com розровім більш детальніше.

      Видалити