Сторінки

вівторок, 8 квітня 2014 р.

Дівчачий блокнотик.

Мабуть вперше від коли веду блог пишу пост завчасно, аж самій не віриться!
В мене сьогодні сьогодні був абсолютно безплідний день, а це за тиждень до ярмарки!!!, мушу компенсувати це чимось. Я трішки переробила блог...так-так -знов...ну люблю я міняти дизайн і нічо з цим не пороблю. Тай це й корисно, бо постіну вчусь на своїх "помилках" і як кажуть "нет предела совершенству".
Ну що покажу Вам блокнотик.
Такі блокнотики я роблю для дівчаток.
Вони невеличкі, формат А6, їх зручно носити з собою. Він на пружині, щоб можна було вирвати листок за необхідності. Має розділювачі, щоб можна було розділити його кілька частинок і нічого не загубити.
Ну і фото блокнотика)))












Дякую за увагу і забігайте, в мене є ще чимало цікавенького для Вас))))

Немає коментарів:

Дописати коментар